تری دی مکس و طراحی دیتیل های سه بعدی از کاربردهای دیگر نرم افزار تری دی مکس می توان به طراحی دیتیل های سه بعدی اشاره کرد که می توانید با استفاده از این نرم افزار مدل ها و رندر های سه بعدی را به وجود بیاورید که قطعاً درک مخاطب تان از محیطی که قرار است د

تری دی مکس و طراحی دیتیل های سه بعدی از کاربردهای دیگر نرم افزار تری دی مکس می توان به طراحی دیتیل های سه بعدی اشاره کرد که می توانید با استفاده از این نرم افزار مدل ها و رندر های سه بعدی را به وجود بیاورید که قطعاً درک مخاطب تان از محیطی که قرار است در ساختمانش به وجود آید را بیشتر می‌کند. یک مدل سازی مقرون به صرفه و زیبا را با استفاده از نرم افزار تری دی مکس به وجود آورید. در این پست فرض بر این است که شما کار سه بعدی یک فضای داخلی را انجام داده اید(مثلا دیوارها و بازشوها را به کمک نقشه دوبعدی، Extrude کرده اید و در نرم افزار تری دی مکس، صندلی و میز و لامپ ها را بصورت آبجکت های آماده وارد کرده اید و می خواهید یک رندر طبیعی ایجاد کنید). و همچنین یک آشنایی کلی با وی ری و تری دی مکس و فتوشاپ دارید. قوانین اولیه قبل از هر رندر در ۳dsmax مقیاس واقعی صحنه صحنه به صورت بی نقص سه بعدی شده باشد از تکسچرهای با کیفیت عالی استفاده کنید متریال ها از Diffuse و Bump و specular طبیعی برخوردار باشند اگر سیستم قوی دارید از Displacement هم در متریال ها می توانید استفاده کنید حتما Gamma را روی ۲٫۲ تنظیم کنید از نوردهی واقعی مثل Vray sun و Vray استفاده کنید (نه target direct) حتما از Vray physical camera استفاده کنید یک نکته مهم قبل از اینکه در تری دی مکس رندر بگیرید! اینکه برای ایجاد رندر طبیعی، باید از دنیای واقعی تقلید کنید. خیلی ساده است، به اطراف خودتان دقت کنید، مثلا وقتی نور خورشید بصورت مستقیم به داخل اتاق شما می تابد، شدت نور کجاها بیشتر است؟ رنگ اتاق شما که بدنه سفید دارد چگونه بنظر می رسد و ... @_house_beautiful @house_beautifuli @mirahmadi.design.iran @mirahmadi.design.tehran