هر خط مناسبی که در هر يک از طراحی ها بر کاغذ سپيد نقش می بندد، گوشه هايي از زحمات تفکر، عمل به مطالعات و ... معمار را جبران می کند و خستگی او را زائل می کند هر خطی که به ذهن معمار خطور می کند به منزله فرصت است و استفاده از بهترين خط، سودآورترين فرصت را ب

هر خط مناسبی که در هر يک از طراحی ها بر کاغذ سپيد نقش می بندد، گوشه هايي از زحمات تفکر، عمل به مطالعات و ... معمار را جبران می کند و خستگی او را زائل می کند هر خطی که به ذهن معمار خطور می کند به منزله فرصت است و استفاده از بهترين خط، سودآورترين فرصت را برای طراح دربر خواهد داشت سپيدی کاغذ و سياهی قلم و دستان قدرتمند و حافظه ای قوی و سرشار از تجربه، قادر به پشت سر گذاردن هر نوع اثری هنری در دنياست. در طراحی، يک اثر معماری شروع بکار دلهره آور ،ادامه کار لذت بخشی و اتمام کار وصف ناشدنی است معتقدم، ابداع سبک جديد، نه آنقدر آسان است که براحتی بتوان بر آن چيره شد و نه آنقدر دست نيافتنی که نتوان هيچگاه بدستش آورد. البته بايد بگويم تولد هر سبکی، بستگی به زمان و مکان جوشش تفکر سازنده سبک دارد. Every good line that is engraved on white paper in each of the designs compensates for the corners of the architect's efforts of thinking, doing studies, etc., and eliminates his fatigue. Every line that comes to the architect's mind is an opportunity and using the best line will be the most profitable opportunity for the designer. The whiteness of the paper and the blackness of the pen and the powerful hands and a strong and rich memory of experience, is able to leave behind any kind of work of art in the world. In design, an architectural work is a daunting start, an enjoyable continuation, and an indescribable completion. I believe that inventing a new style is not so easy that it can be easily overcome, nor so unattainable that it can never be achieved. Of course, I must say that the birth of any style depends on the time and place of the boiling of the constructive thinking of the style.