ست لحاف Soleil توسط Jungalow®
لحاف Soleil چرخش مدرن جاستینا بر روی لحاف سوزانی سنتی است. منظور از مدالیون های خورشید ، تاباندن انرژی مثبت و احساسات خوب به اتاق خواب بوهمی شما است. نقاط ذغالی همراه با خورشید نماد طبیعت بیکران کیهان است. این الگو در پس زمینه کرم نشان داده شده است. تصویر اول توسط نینا هوین جزئیات مواد: 100٪ پنبه ابعاد: کامل / ملکه: لحاف - 88 "x90" (2) شمس - 20 "x26" پادشاه: لحاف - 104 "x90" (2) شمس - 20 "x36" مراقبت : شستشوی ماشین در آب سرد با چرخه آرام. سفید کننده استفاده نکنید. روی حرارت کم خشک شوید از دستگاه با ظرفیت بزرگ استفاده کنید. ساخت صنایع دستی پکن در چین درباره تولید کننده صنایع دستی پکن از روش های زیر برای کارخانه های خود استفاده می کند: مفهوم ایمنی برای اطمینان از منسوجات ، استاندارد Oeko-Tex Standard 100 ، یک سیستم تست و صدور گواهینامه برای مواد اولیه نساجی ، محصولات متوسط و نهایی است مراحل پردازش که در سراسر جهان سازگار است. آزمایشات مربوط به مواد مضر شامل آزمایش مواد و مواد شیمیایی ممنوع و کنترل شده قانونی است که برای سلامتی مضر شناخته شده اند و همچنین پارامترهایی با هدف احتیاط. فضاهای دوستانه کودک خوب کارگر عنصر اصلی ایجاد یک فضای دوستانه کودک در کارخانه برای ایجاد یک محیط امن برای کودکان در طول تابستان در حالی که والدین (والدین) کار می کنند. این ابتکار همچنین شامل آموزش ارتباطات برای تهیه والدین از وسایل مورد نیاز برای حفظ پیوند آنها در طول سال تحصیلی است. ممیزی های سالانه SMETA محیط کار ایمن / سالم را پوشش می دهد. همه کارخانه های ما حسابرسی های انطباق اجتماعی مورد نیاز خرده فروشان را تصویب می کنند (برخی از آنها حسابرسی SMETA هستند ، برخی دیگر توسط نمایندگی های شخص ثالث مختلف که توسط مشتریان تعیین شده اند). SMETA یک روش حسابرسی است که مجموعه ای از بهترین روشهای حسابرسی اخلاقی را ارائه می دهد. این هدف برای کمک به حسابرسان جهت انجام ممیزی های با کیفیت بالا که شامل تمام جنبه های عملکرد شغلی مسئولیت پذیر است ، طراحی شده است ، چهار ستون Sedex ، کار ، بهداشت و ایمنی ، محیط زیست و اخلاق تجاری را پوشش می دهد. SHIPPING COVID-19 UPDATE: مراکز تحقق و حامل های ما در این زمان باز و عملیاتی هستند. در نتیجه اقدامات ایمنی اضافی که برای کمک به محافظت از تیم های خود به کار می بریم ، ممکن است در پردازش سفارش و زمان حمل و نقل تأخیر موقت داشته باشید. شرکت های مخابراتی ما عملیات تحویل عادی را انجام می دهند مگر در مواردی که محدودیت های دولت محدود کرده باشد. لطفاً هنگام سفارش برای سفارش خود به پنجره تخمین زده شده تحویل مراجعه کنید. در صورت تغییر هر چیزی ، به محض دریافت این اطلاعات برای شما ایمیل ارسال خواهیم کرد و شما را در جریان قرار می دهیم. ما به عنوان یک تیم کوچک (10 نفر از ما هستیم!) ، صمیمانه از حمایت ، انعطاف پذیری و درک شما در این مدت قدردانی می کنیم. فرآیند سفارش: پس از پرداخت ، یک ایمیل تأیید سفارش دریافت خواهید کرد. ما یک تجارت کوچک هستیم و سفارشات M-F را از 9 صبح تا 5 بعد از ظهر PST پردازش می کنیم. ما روزهای شنبه ، یکشنبه و / یا تعطیلات ایالات متحده با رعایت ملی حمل نمی کنیم. پردازش سفارشات ممکن است حداکثر 4-5 روز کاری طول بکشد. پس از ارسال ، یک ایمیل تأیید حمل و نقل با شماره پیگیری دریافت خواهید کرد. سفارشات ممکن است در چندین محموله تقسیم شده باشد و کالاهای سفارش داده شده با هم ممکن است در همان روز حمل نشوند. ما در داخل ایالات متحده حمل و نقل می کنیم ، اما نمی توانیم به صندوق های پستی ، سرزمین های ایالات متحده و آدرس های APO / FPO / DPO حمل کنیم. متأسفانه ، ما نمی توانیم حمل سریع و / یا یک شبه ارائه دهیم. ETAS حمل و نقل: زمان حمل و نقل بسته به موقعیت مکانی شما می تواند از تاریخ کشتی تا 10-10 روز کاری طول بکشد. با این حال ، ممکن است در نتیجه اقدامات ایمنی اضافی COVID-19 تأخیر موقت داشته باشید. شرکت های مخابراتی ما عملیات تحویل عادی را انجام می دهند مگر در مواردی که محدودیت های دولت محدود کرده باشد. به عنوان یک تجارت کوچک (7 نفر از ما هستند!) ، ما صمیمانه از حمایت شما قدردانی می کنیم! * لطفا برای تحویل چاپ هنری حداکثر 2-3 هفته وقت بگذارید. هر چاپ هنری به سفارش انجام می شود. نرخ حمل و نقل شامل بیمه است مگر اینکه خلاف آن مشخص شده باشد. PRE-ORDERS: اگر موردی برای پیش خرید در دسترس باشد ، ممکن است تاریخ «انتظار برای حمل» در صفحه محصول نشان داده شود. BACKORDERS: گاهی اوقات ، قبل از انجام سفارش شما ، کالاها مجدداً سفارش داده می شوند - اگر این اتفاق بیفتد ، ما از طریق ایمیل به شما هشدار می دهیم. درصورتی که سفارش شما شامل کالای سفارش داده شده باشد ، ما حق لغو و بازپرداخت کالا یا ارسال سفارش شما در چندین بسته را برای خود محفوظ می دانیم. اطلاعات ردیابی: لطفاً برای پردازش سفارش حداکثر 5 روز کاری (M-F) در نظر بگیرید. پس از پردازش سفارش ، ایمیلی حاوی شماره پیگیری و بعداً تأیید هنگام ارسال و تحویل سفارش دریافت خواهید کرد. به روزرسانی پیگیری ممکن است تا 48 ساعت طول بکشد. لطفا توجه داشته باشید که مواردی که با هم سفارش داده شده اند ممکن است با هم نباشند. حمل و نقل بین المللی: زمان بندی: چه زمانی می توانم انتظار داشته باشم که رهگیری دریافت کنم؟ لطفاً 7-10 روز کاری (M-F) را برای پردازش سفارش در نظر بگیرید. هنگامی که سفارش شما پردازش می شود ، یک ایمیل حاوی شماره پیگیری و بعداً تأیید هنگام ارسال و تحویل سفارش خود دریافت خواهید کرد. به روزرسانی پیگیری ممکن است تا 48 ساعت طول بکشد. لطفا توجه داشته باشید که مواردی که با هم سفارش داده شده اند ممکن است با هم نباشند. چه زمانی می توانم انتظار دریافت محموله خود را داشته باشم؟ ** لطفاً حداقل 2-3 هفته برای تحویل چاپ هنری وقت بگذارید. هر چاپ هنری به سفارش انجام می شود. حامل ها: کلیه سفارشات بین المللی از طریق UPS به سرویس پستی کشور مقصد شما ارسال می شود. حامل ها براساس کارآمدترین تحویل انتخاب می شوند. هزینه: هزینه حمل و نقل به طور کلی با توجه به وزن بعدی تعیین می شود. نرخ حمل و نقل کمترین در دسترس است. ما قادر به ارائه نرخ کمتری از آنچه در هنگام پرداخت ذکر شده است نیستیم. نرخ حمل و نقل شامل بیمه است مگر اینکه خلاف آن مشخص شده باشد. گمرک ، عوارض و مالیات: برای محموله های بین المللی نیاز به عوارض و مالیات اضافی است که مشتری باید در زمان تحویل پرداخت کند که در نرخ حمل و نقل ما لحاظ نمی شود. جنگلو را نمی توان در قبال بسته های نگهداری شده در گمرک و یا در قبال هرگونه حقوق گمرکی یا کارگزاری که بدهکار است ، مسئول دانست. اگر تصمیم دارید از حمل و نقل خودداری کنید ، جنگلو از هیچ نوعی بازپرداخت نمی کند. ما فروشندگان مختلفی داریم و بسته هایی که بخشی از یک سفارش هستند می توانند جداگانه ارسال شوند. RETURNS RETURNS: چند نکته مهم که باید برای بازگشت به آن توجه کنید: هزینه های حمل و نقل قابل استرداد نیست و هزینه حمل و نقل برگشتی به عهده مشتری است. تمام بازده ها باید ظرف 14 روز از تاریخ تحویل حمل و نقل به ما اطلاع داده شود. اگر درخواست بازگشت پذیرفته شود و بازپرداخت مجاز باشد ، اعتبار فروشگاه صادر می شود. اقلام باید در شرایط اولیه خود (استفاده نشده ، پاره نشده ، شسته نشده ، بدون تغییر و غیره) با بسته بندی اصلی سالم و هرگونه برچسب بسته شده برگردانده شوند. برخی از کالاهای فروشگاه ما فروش نهایی است. لطفاً برای مراجعه سریع به تقسیم زیر مراجعه کنید. اقلام قابل برگشت شامل: Ceramics Jungalow® x Keds shoes Lighting Planters فرش (با پرداخت 20٪ هزینه مجدد) تزئینات دیواری را انتخاب کنید (از کاغذ دیواری مستثنی است) موارد فروش نهایی شامل: پوشاک و لوازم جانبی (روسری) چاپ هنری و هنر اصلی ملافه ماسک صورت فروش بالش موارد پرده دوش پرتاب و پتو کاغذ دیواری روند درخواست بازگشت: لطفاً برای ما یک ایمیل در support@jungalow.com بفرستید و شماره سفارش خود را ، که کدام یک از موارد را درخواست می کنید برگردانید ، و دلیل (های) بازگشت را برای ما وارد کنید. اگر درخواست بازگشت شما پذیرفته شود ، ما یک آدرس بازگشت به شما ارائه می دهیم. شما مسئول بسته بندی ایمن موارد قابل برگشت و استفاده از سرویس حمل و نقل با ردیابی هستید زیرا Jungalow® مسئولیتی در قبال از بین رفتن یا خرابی در حمل و نقل ندارد. شما باید شماره پیگیری خود را در اختیار ما قرار دهید تا تحویل را بپذیریم و بازپرداخت را کامل کنیم. اگر درخواست بازگشت پذیرفته شود و بازپرداخت مجاز باشد ، اعتبار فروشگاه صادر می شود. خسارات: لطفاً ظرف 48 ساعت از تاریخ تحویل ، خسارات وارده را با بسته / سفارش خود گزارش دهید. اگر خسارت عمده ای به بسته خود یا سایر مشکلات مربوط به تحویل کالا مشاهده کردید ، لطفاً قبل از باز کردن بسته خود از آن عکس گرفته و آن را به آدرس support@jungalow.com ارسال کنید. لطفاً در ایمیل ، شماره سفارش خود و تصاویر کالای آسیب دیده و بسته ای که سفارش شما در آن وارد شده را وارد کنید. این به ما کمک می کند تا مطمئن شویم که روش حمل و نقل ما بهترین است که می توانیم ارائه دهیم. متشکرم! ما صمیمانه از حمایت شما از مشاغل کوچک خود قدردانی می کنیم و امیدواریم که از همه یافته های جنگلی خود لذت ببرید. :) اگر به مورد دیگری نیاز دارید ، لطفاً به support@jungalow.com ایمیل بزنید و خوشحال می شویم که به شما کمک کنیم.
این پست در پوشهی اتاق خواب مراکشی ذخیره شده است