دیوار پول

در بسیاری از فروشگاه ها ، راهی وجود دارد که مشتریان معمولاً طی می کنند ... مسیری که دنبال می کنند. من اکیداً توصیه می کنم یاد بگیرید که مشتریانی که به غرفه شما می آیند معمولاً به کدام سمت می روند. از راه دور بایستید و مشتریان را هنگام رفتن به غرفه خود مشاهده کنید. اگر بیشتر اوقات از یک جهت خاص می آیند ، ابتدا هر بخشی از غرفه شما را ببینند همان چیزی است که من آن را "دیوار پول" می نامم. دیوار پول جایی است که شما برای ایجاد یک احساس اولیه قوی نیاز دارید. برای جلب توجه هر کسی که عبور می کند ، باید از آن دیوار استفاده کنید. این جایی است که چیزهایی را قرار می دهید که توجه آنها را به خود جلب کرده و به فریب آنها در غرفه خود کمک کند. اگر کالای بزرگی دارید که می خواهید آن را بفروشید ، ممکن است بخواهید آن را روی آن دیوار بگذارید و جلوه ای خارق العاده از آن ایجاد کنید. این نکته کلیدی است - یک ویترین زیبا روی دیوار پول شما کافی نیست. Pretty نگاهی کوتاه به شما می اندازد ، اما ممکن است مشتری را به غرفه شما وارد نکند. شما باید چیزهای خاصی داشته باشید که مشتریان می خواهند آن را بررسی کنند. یک نگاه خوب است. ورود به غرفه خود بهتر است. چیدن چیزی یا بررسی برچسب قیمت بهتر است زیرا این بسیار نزدیکتر به انجام واقعی فروش است ، که بالاخره هدف اصلی است. در اطراف شما غرفه هایی وجود دارد که برای جلب توجه رقابت می کنند. غرفه شما باید حداقل به اندازه سایرین خوب به نظر برسد. اگر مشاهده کردید که مشتریان مدت طولانی تری به غرفه های اطراف شما خیره شده اند ، باید بازی خود را تقویت کنید. یا اگر بیشتر از غرفه های شما به غرفه های اطراف می روند ، باید بازی خود را بالا ببرید. در اینجا چند نمونه از نمایشگرهایی آورده شده است که می توانند اولین ظهور بزرگ را ایجاد کنند. سعی کردم انواع سبک ها را در آن بگنجانم. منبع عکس منبع عکس منبع عکس منبع عکس تعداد زیادی عکس غرفه الهام بخش در Pinterest وجود دارد. آنجا بود که بیشتر این عکسها را پیدا کردم. با نگاهی به صفحه غرفه های عتیقه من می توانید کاوش عکس های غرفه را در Pinterest شروع کنید (اگر قبلاً این کار را نکرده اید).