سیستم بایگانی شما چیست - (قسمت 2) سازماندهی دفتر کار خود

بایگانی فقط بخشی از داشتن خانه و بزرگ شدن است. این فقط کاری نیست که شما در یک کار اداری انجام دهید. حفظ مدارک مهم برای خانه ، اتومبیل ، لوازم خانگی و سایر موارد بسیار مهم است! مهم است که این موارد مرتب و به راحتی در دسترس باشد. من کاملاً از ثبت پرونده متنفرم ... متنفرم! اما ، ضروری است و مهم است. من همچنین می دانم که وقتی هابی می گوید "من به اظهارنامه مالیاتی سال گذشته احتیاج دارم ، لطفاً آن را بیاورید؟" یا "من برای خلا manual به دفترچه راهنما احتیاج دارم تا بتوانم آن را برطرف کنم" - که اکنون با اطمینان می توانم بگویم که می توانم آنها را پیدا کنم! {via} شما قطعاً به کشوی پرونده یا یک کابینت بایگانی جداگانه نیاز دارید. حتماً پوشه های پرونده زیادی در دست داشته باشید و همچنین فایل های آویز برای قرار دادن برگه ها داشته باشید. آیا کابینه پرونده شما به این شکل است؟ {via} در زیر ، پرونده های من در پرونده من وجود دارد ... بسیاری از آنها بارها و بارها بازیافت می شوند. بنابراین ، اکثر آنها با سازنده برچسب من برچسب گذاری شده اند ، اما وقتی عجله دارم ، فقط آنها را در مارک می نویسم. کشوی پایینی خود را به کتابچه های راهنما تقسیم کرده ام (از جمله هر چیزی که برای ماشین خانه خود مانند ماشین های چمن زنی ، لوازم خانگی و غیره خریداری می کنیم) و همچنین اطلاعات مربوط به اتومبیل (از جمله تعویض روغن ، کارهای اساسی که روی اتومبیل ها انجام می شود ، هرگونه مدارک مهم برای هر ماشین) را شامل می شود. سرانجام ، من کارت گزارش بچه هایم و IEP پسرم (برنامه آموزش فردی - یک جلسه سالانه برای بررسی عملکرد سال و برنامه ای برای کمک به او برای بهبود سال آینده) قرار داده ام. سپس ، پرونده هایی را با عنوان A-Z آویزان کرده ام. من به سادگی یک پوشه فایل را در داخل هر یک از پرونده های آویزان با نام کتابچه راهنمای کاربر قرار دادم (جاروبرقی زیر V و غیره). اگر مصمم هستید که پرونده های خود را مرتب کنید ، در مورد چند مورد تصمیم بگیرید. - شما باید مالیات بر درآمد هفت سال گذشته را نگه دارید تا هر چیزی قدیمی تر ، بیرون بریزید (خوب ، خرد کردن بهترین است). - اگر صاحب خانه هستید ، برای هر یک از مقالات اصلی خانه خود (بعنوان مثال ، بیمه ، رهن ، اسناد ، کارهای عمده ای که برای خانه شما انجام شده و غیره) بخشی تهیه کنید. اگر خانه خود را بفروشید ، تمام این اطلاعات را باید در اختیار مالک جدید قرار دهید. {via} - اگر صاحب اتومبیل هستید ، برای هر یک از اتومبیل های خود بخشی را با عنوان ، تغییرات روغن ، هر کار مهمی که انجام داده اید ایجاد کنید (بیمه را در یک پوشه جداگانه نگه دارید). به این ترتیب ، اگر اتومبیل خود را بفروشید ، یک پوشه کامل از همه آنچه که برای آن ماشین برای صاحب جدید اتفاق افتاده است ، دارید. - اگر بچه های شما در مدرسه هستند ، شما در مدرسه هستید ، یا یک کودک با نیازهای ویژه دارید ، پرونده ای را برای مرتب کردن گزارش کارنامه یا IEP یا سایر موارد برای هر بچه تنظیم کنید. (من توصیه نمی کنم گواهی های تولد یا تأمین اجتماعی را در کشوی پرونده قرار دهید - در عوض ، آن را در یک جعبه قفل امنیتی در یک مکان امن قرار دهید). {via} - بخش پرونده دیگری می تواند شامل مناطق متفرقه با A-Z در بخشهای جدا شده باشد. این می تواند شامل هر چیز دیگری در اطراف خانه شما باشد که فقط فکر می کنید باید آن را نگه دارید! واقعاً همین است! این علم موشک نیست. این ساده است و من امیدوارم که بتوانم انگیزه شما را در تنظیم نظم پرونده ها فراهم کنم! دست به کار شوید قسمت 1 سازماندهی دفتر کار شما پیوند به: Bowl Full of Lemons Weekly Challenge مانند آنچه در اینجا می بینید؟ فالوور شدن را در نظر بگیرید یا از طریق ایمیل مشترک شوید! در فیس بوک به من بپیوندید - جایی که ما با یکدیگر ارتباط برقرار می کنیم و بسیار سرگرم می کنیم. همچنین می توانید تصاویر پشت صحنه و چیزهای سرگرم کننده ای را که من در اینستاگرام خود انجام می دهم مشاهده کنید! برخی از محصولات وجود دارد که به پیوند وابسته آمازون من پیوند داده شده است.