وقتی این کمد و لباس غرور را در یک حیاط فروشی دیدم ، فهمیدم که مجموعه ای از این دست خیلی اوقات پیدا نمی شود. من تعجب کردم که هیچ کس قبل از من آن را ربوده است ، زیرا من تا ساعت ظهر به این فروش حیاط خاص نرسیدم. فکر می کنم آن روز کمی خوش شانس بودم. البته ، من به ندرت یک آخر هفته فروش حیاط را از دست می دهم ، بنابراین حدس می زنم که هر چند وقت یک بار به یک چیز دیدنی برسم. زن و دختری که کمد و لباس غرور را از آنها خریداری کردم هنوز به آنها متصل بودند. مادر به من گفت چهل سال پیش این ست را برای دخترش خریده است و وقتی آنها را گرفت ، آنها واقعا پیر بودند. من تخمین می زنم که این مجموعه مربوط به دهه های 1930 یا 40 باشد. رنگ اصلی زیبا بود و من آن را برای چندین هفته در مغازه گذاشتم. من یک مشتری داشتم که به من گفت هرگز نباید روی رنگ اصلی نقاشی بکشم زیرا این یک کار هنری باشکوه بود. در حالی که من با او موافقت کردم که هست ، به او همچنین گفتم که روکش به شدت آسیب دیده است و نیاز به ترمیم و رنگ آمیزی مجدد دارد. از آنجا که هیچ کس این مجموعه را در وضعیت فعلی خریداری نکرده است ، من تعمیرات زیادی را شروع کردم و برای ایجاد یک اثر هنری جدید تلاش کردم. از آنجا که چندین تکه کوچک روکش ترک خورده یا از بین رفته بود ، من از خمیر اسپاکل کرافورد و یک چاقوی بتونی برای پر کردن ترکهای قسمت های بالایی و کناری پوسته استفاده کردم. منتظر خشک و سفت شدن رب شدم و سپس قبل از رنگ آمیزی آن را صاف کردم. قبل از شروع به کار روی یک مبلمان ، باید تصور کنم که آن را در ذهنم کامل کرده ام. من این مجموعه را در آبزی نرم و با لهجه های طلاکاری طلا به تصویر کشیده ام. دستیابی به رنگ بی نقص قسمت چالش برانگیزی برای من بود. من چندین سایه مختلف آبی را که خیلی خاکستری بودند یا خیلی آبی بودند مخلوط کردم تا اینکه سرانجام رنگ کامل را پیدا کردم: سه ​​قسمت White White و دو قسمت Provence Chalk Paint. من سفید سفید را روی تمام جزئیات پیمایش رنگ آمیزی کردم. از آنجا که این مجموعه بسیار قدیمی است ، من می خواستم آن را عتیقه کنم ، اما نمی خواستم آبی را با پوشاندن آن با موم تیره از دست بدهم. در عوض ، من رنگ گچ Graphite را با آب مخلوط کردم و یک شستشو ایجاد کردم که آن را روی آبی و سفید قرار دادم تا پیر شود. آیا می توانید باور کنید که این آینه غرور چقدر باورنکردنی است؟ من هرگز آینه متصل به غرور را ندیدم تا اینکه کل پروژه تمام شد. این آینه حتی دارای لبه های مورب است و آنقدر قدیمی است که لکه های قدیمی و قدیمی را نشان می دهد. به آن منحنی ها نگاه کنید! از آنجا که این غرور بسیار مفصل است ، من می خواستم پارچه را ساده نگه دارم. من یک نوار کلاسیک و تیک تیک آبی برای نیمکت غرور انتخاب کردم. مجموعه کامل شده! من قبل از اینکه آقای آشغال تمام کشوها را از واحد ذخیره سازی ما در لوت حمل کند ، تصویر خوبی از کمد دریافت نکردم. این یک فشار فشرده بود تا کشوها را به داخل برگرداند ، بنابراین من فقط از آنها جداگانه عکس گرفتم. کاش می توانستم تصویری از بالای کمد به دست بیاورم. روکش قبل از اینکه بتوانم آن را نقاشی کنم ، به تعداد زیادی وصله نیاز داشت ، اما سرانجام همه آن را صاف کردم. کمد و غرور را در یک روز گرم رنگ آمیزی کردم و مطمئن نیستم که گرما باشد یا نوع رنگی که در زیر آن باعث رنگ آمیزی مکان در آن شده است. من از سشوار استفاده کردم تا به دلیل خشک شدن رنگ Chalk Paint ، بیشتر به ترق خوردن کمک کند. ترقه و شستشوی گرافیت به من کمک کرد تا به پایان عتیقه ای که سعی می کردم برسم. سخت افزار اصلی به جزئیات مبلمان موجود در آن دقیق است. آنها چنان پتینه تاریک و زیبایی داشتند که من درگیر این مسئله بودم که آیا باید آنها را با رنگ بپوشانم. هرچند که سخت افزار تیره را روی مبلمان تازه نقاشی شده قرار دادم ، اما می دانستم که برای ایجاد ظاهری منسجم باید آنها را رنگ آمیزی کرد. من به سخت افزار همان روش غرور و کمد را دادم و ابتدا آنها را با رنگ گچ سفارشی آبی رنگ و پس از آن شستشوی گرافیت و لمس نهایی موم طلا و طلا نقاشی کردم. پس از واکس زدن مبلمان با موم شفاف آنی اسلون ، موم طلا و طلاکاری را با یک برس خوب برای هنرمندان استفاده کردم. این قطعه حک شده و دوست داشتنی است که به قسمت بالای کمد متصل شده است. آیا شما دوست ندارید که موم طلاکاری چگونه نور را می گیرد؟ پایان نهایی با قدمت ، ترک خورده و تا حد کمال طلاکاری شده است. این پست به مهمانی های نوار کناری من پیوند داده شده است.