پرسش درباره موسیقی: منطقه اکتشاف صدا

قبل از اینکه پروژه تمام شده خود را به شما نشان دهم ، در اینجا خلاصه ای از روند منتهی به آن آورده شده است! می توانید روند کار را با جزئیات بیشتر در اینجا مشاهده کنید: http://mrsmyerskindergarten.blogspot.com/2014/03/inquiring-about-music-introduction.html ، http://mrsmyerskindergarten.blogspot.com/2014/04/inquiring- about-music-research.html ، http://mrsmyerskindergarten.blogspot.com/2014/04/inquiring-about-music-investigation_20.html و http://mrsmyerskindergarten.blogspot.com/2014/04/inquiring-about -music-project-part-1.html. سوال رانندگی ما این بود که "چگونه می توانیم فضایی را برای دانشجویان در ECC ایجاد کنیم تا صدا را کشف کنند؟" ما شروع به کاوش مواد و ابزار کردیم و به 5 روش برای تولید صدا رسیدیم: دمیدن ، ضربه زدن ، مالش دادن ، تکان دادن ، و ضربه زدن / کندن. آنها داده های خود را سازماندهی کرده و گروه های متخصصی را برای هر راه برای تولید صدا تشکیل دادند. هر گروه روش ایجاد صدا را بررسی كردند ، ابزارهایی را ایجاد كردند تا نشان دهند كه چگونه از این طریق صدا ایجاد می كنند و به بقیه كلاسهای ما ارائه می دهند. آنها نقشه ای از زمین بازی ما ایجاد کردند و بهترین مکان برای قرار دادن منطقه صدا را پیدا کردند. آنها لیستی از موادی را ایجاد کردند که می توانیم برای منطقه صدا استفاده کنیم. ما فهمیدیم که برای خرید مواد به پول نیاز داریم ، بنابراین کتابهای شعر کلاس ایجاد کردیم و آنها را به والدینمان فروختیم. ما 60.00 دلار درآمد کسب کردیم! بیرون رفتم و مواد جمع کردم. بقیه آخرین ماجراجویی ما با این پروژه است. آنها موادی را آزمایش کردند که می توانستیم استفاده کنیم. شوهر من نقشه های آنها را گرفت و بر اساس ایده هایشان یک دیوار موسیقی ایجاد کرد. من آن را به کلاس خود آوردم و ما یک هفته آن را آزمایش کردیم و آنچه را که در مورد آن مشاهده کردیم مستند کردیم! آنها این کاوش را بسیار جدی گرفتند! در اینجا برخی از نظراتی است که هنگام بررسی آنها شنیدیم! "وقتی آن را در دست می گیرید ، صدای آرام تری نسبت به زمانی که آن را ندارید ، تولید می کند." "وقتی آن را نگه دارید نمی تواند لرزاند!" "وقتی آن را اینجا نگه دارید ، صدایی متفاوت از وقتی که اینجا نگه دارید ، تولید می کند." "شما می توانید ارتعاشات را احساس کنید!" "اگر این را با چوب بمالید بلند است ، اما اگر آن را با دست بمالید ، ساکت است." "گلدان کوچک دارای زمین بالا است. گلدان بعدی دارای زمین کم است. بزرگترین گلدان دارای کمترین سطح است." آنها از استانداردهای علمی ما در مورد صدا به صورت کلامی صحبت می کردند! این نشان داد که آنها چه مقدار از تحقیقات ما آموخته اند. آنها عاشق دانستن این بودند که چرا همه کارها به روشی که پیش آمد کار می کند! آنها یک نشانه ایجاد کردند. سرانجام ، پس از یک هفته آزمایش ، من و آقای مایرز شنبه وارد شدیم و آن را در زمین بازی خود در منطقه ای که تصمیم گرفتند نصب کردیم. نمی توانم صبر کنم تا آنها روز دوشنبه آن را ببینند! گام بعدی ما ایجاد یک ویدیو در توضیح این زمینه برای نشان دادن به سایر کلاسهای مدرسه ما است. این یک تحقیق و پروژه بسیار طولانی بوده است! من به این بچه ها و مهارتهای قرن 21 (حل مسئله ، همکاری ، پشتکار و غیره) ، مهارتهای ریاضی ، مهارت خواندن ، مهارت نوشتن و مهارتهای تحقیقاتی که برای اینکه بتوانیم به این مرحله از ایجاد این کار برسیم ، افتخار می کنم. تولید - محصول. به دلیل آنها ، ECC اکنون منطقه ای را برای دانش آموزان دارد که صدا را کشف می کنند!