سبک آفریقایی در ایالات

[طراحی توسط ناتان ترنر. عکس ویکتوریا پیرسون منتشر شده در سبک آمریکایی نیتن ترنر ، آبرامز ، 2012.] کتاب دیگری که در چند روز آینده به آن پرداختم ، انتشار اولین طراح و صاحب مغازه ناتان ترنر است. خواه در حال جمع کردن یک اتاق یا مهمانی شام دنج باشد ، ناتان استعداد خاصی در ایجاد برخی از احساسات خاص دارد - می تواند بلومزبری یا کالیفرنیا رنچ باشد - بدون اینکه خیلی جالب باشد. در بالا یک لحظه تقدیر از طراحی آفریقایی نشان داده شده است. در اینجا او یک سبد آفریقایی طرح دار قرن نوزدهم و منسوجات پرنعمت آفریقا (که در این تصویر واقعاً قابل مشاهده نیست) را با عکس فیل امبر آربوچی و پارچه گورخر رالف لورن مخلوط کرد. [فضای داخلی آپارتمان آرنزبرگ ، خیابان 33 شصت و هفتمین خیابان نیویورک ، عکس چارلز شیلر ، 1919. موزه هنر فیلادلفیا ، مجموعه لوئیز و والتر آرنسبرگ ، 1950.] نشان اصلی نیتان من را بر آن داشت تا یادداشتی سریع از The Met اخیراً بنویسم نمایش افتتاح شده ، هنر آفریقایی ، نیویورک و آوانگارد ، از 14 آوریل 2013. از قبل می دانیم که هنرمندان پیشگام اوایل قرن 20 - پیکاسو ، ماتیس - تحت تأثیر مجسمه سازی آفریقا و منسوجات اما این نمایشگاه به پاسخ مجموعه داران آمریکایی در دهه های 1910 و 1920 می پردازد. در ایالات - به ویژه به ویژه در نیویورک - می توان از هنر و مصنوعات آفریقایی به عنوان آثار هنری انتزاعی به جای غنائم استعماری ، تقدیر کرد. نمایش Met شامل چهل مجسمه چوبی از آفریقای غربی و مرکزی است که در کنار هم عکسها ، مجسمه ها و نقاشی های Brancusi ، Rivera ، Picasso ، Stieglitz ، Sheeler و Picabia قرار دارند. در نمایشگاه نیز رنسانس هارلم و ارتباط آن با هنر آفریقا مورد بررسی قرار گرفته است.