چای سازنده

اولین شخصی که من با استفاده از پدال حلقه دیدم (و او هنوز هم بهترین کسی است که من دیده ام) دیوید فورد است. او یک خواننده و ترانه سرا از ایستبورن است که گاهی اوقات با سایر نوازندگان به صورت زنده بازی می کند اما عمدتا با استفاده از دستگاه حلقه تکنوازی می کند. به روزرسانی: دیوید در واقع در صفحه Live Live Looping ویکی پدیا به عنوان یک هنرمند 'معروف به دلیل استفاده از آنها یا طرفداری از این روش' ذکر شده است. فقط من نیستم .... برای اینکه بتوانید درک کنید که این ویدیو برای "Go To Hell" چه تصویری است و یک ضبط است - با ضربات لایه ای شروع می شود ، سپس صدای او شروع می شود و سپس به پیانو و گیتار اضافه می شود. همه به صورت انفرادی با یک دستگاه حلقه / پدال انجام می شود. دیوید فورد - ضبط سیگنال اصلی "Go to Hell" موسیقی ممکن است به سلیقه شما نرسد اما امیدوار باشید که این کار را تحسین کنید. اما اگر می خواهید ببینید که او کار آشنا تری را انجام می دهد ، در اینجا هتل کالیفرنیا دیوید فورد است - هتل کالیفرنیا متأسفانه این یک ضبط زنده است که برای صدای عالی بسیار نزدیک به بلندگوها ایستاده است ، اما دید خوبی در مورد چگونگی حلقه زدن به همه موارد دارد. سازهای مختلف به آهنگ. این بخشی از یک کنسرت خیریه بود که هر ساله او خود را برای اجرای یک آهنگ کاور "غیر ممکن" ، انفرادی و زنده - "اورست" خود به چالش می کشد. و این از بیش از یک ماشین حلقه استفاده می کند (به زیر مراجعه کنید) او هنوز در حال کشف و توسعه حلقه خود است - در سال 2019 او آلبومی را منتشر کرد که نشان می دهد "استخدام دقیق این روش" هر چند سال یا بیشتر ، من خودم را تحت فشار قرار می دهم تا کمی بیشتر به شاهکار ناتمامم رنگ اضافه کنم. این پروژه ای است که در حدود سال 2002 و هنگامی که اولین پدال حلقه خود را بدست آوردم آغاز شد. این جعبه های کوچک مفید به نوازندگان تکنوازی مانند خودم اجازه می دهد تا تنظیمات موسیقی جالب تری را خلق کنند ، در غیر این صورت فقط با یک ساز و یک جفت دست امکان پذیر است. اساساً آنها قطعه های کوچکی از صدا را ضبط می کنند و آنها را بارها و بارها پخش می کنند. سپس با افزودن قطعات مناسب در زمان های مناسب ، می توانید سر و صدای زیادی ایجاد کنید بدون اینکه مجبور باشید هر زمانی را در کنار سایر نوازندگان بگذرانید. لوپینگ به زودی قسمت عمده ای از اجراهای زنده من شد و بیشتر موفقیت هایی که از اوایل فرزندخواندگی و استخدام دقیق این روش به دست آوردم. اما من هرگز از فناوری موجود راضی نبودم. هرگز ماشینی نبوده است که تمام کارهای مورد نیاز من را انجام دهد. من می خواهم صحنه را با ساز و کار پر کنم ، همه آنها را دور هم جمع کنم ، بگذارم به موقع بمانند ، بتوانند قطعات مختلف را در طول آهنگ بیاورند ، بدون اینکه کیفیت صدا را تضعیف کنند و از کامپیوتر استفاده نکنند. وقتی رایانه ای روی صحنه بود ، باهوش ترین عضو گروه می شود و وسوسه این است که به او اجازه دهید کارهای سخت و پیچیده بیشتری را انجام دهد تا اینکه سرانجام در جایی از جاده به کارائوکه پیچید. بنابراین خودم را ملزم به اصلاح ماشین های موجود و ساخت ماشین های جدید کردم. هر وقت فکر می کنم دیگر نمی توانم جلوتر بروم ، در شبی که این مفهوم به ذهنم خطور می کند که برخی از قطعات قدیمی دهه 90 ممکن است دوباره هدف قرار بگیرند و به من اجازه دهند قطعات باس را با استفاده از پاهایم بازی کنم ، بیدار می شوم و در نتیجه لیست معتبر حلقه را گسترش می دهم. آهنگ ها. و بعد دوباره برگشتم ، در حالی که ذوب آهن لحیم کاری شده ام تا بتوانم صدای یک باند کامل را خودم بدهم. این ضبط ها نشان دهنده نزدیکترین تلاش من است. تا حالا. از شما می توانید این ماشین های هیت رابینسون را در این موضوع مشاهده کنید - https://twitter.com/davidfordisdead/status/1177506724946694144 کاملاً غیرموسیقی اما عاشق موسیقی زنده ، به نظر من کاملاً شگفت آور است که او می تواند همه آن دسته از سر و صدای تصادفی را ضبط کند به آرامی خود را به عنوان یک آهنگ چند لایه نشان می دهد و سپس او همچنان که به قطعاتی که قبلا ضبط شده است آواز می خواند ، به آن اضافه می کند. دیوانه کننده.

این پست در پوشه‌ی کمد خشک کردن ذخیره شده است