سازمان امور داخلی - مرتب سازی ، پرونده ها و بی نظمی

جنگهای صلیبی سازمان در سال 2013 در حال اجرا است و من امروز یک به روزرسانی کوچک دارم که باید به اشتراک بگذارم. تا کنون ، ما کشوی آشغال آشپزخانه خود را فتح کرده ایم و من وسایل صنایع دستی خود را مرتب می کردم و امروز کار بر روی فضای دفتر کار خانه خود را شروع کرده ام. حالا ، بگذارید یک دقیقه در آنجا متوقف شوم - یک خانه کوچک = فاقد فضای دفتر کار در منزل - بنابراین وقتی می گویم دفتر خانه ، برای ما این بدان معنی است که یک میز کوچک در آشپزخانه و چند فضای کوچک است که برای موارد خاصی تعیین می کنیم (بیشتر که اکنون در حال ایجاد آن هستیم). بنابراین به دلیل فضای محدود ، مجبور هستیم در مورد نحوه سازماندهی و مدیریت برخی موارد خلاقیت خاصی داشته باشیم. صادقانه بگویم که من واقعاً تاکنون زمان زیادی را به فکر این نگذرانده ام - بنابراین این کار در حال پیشرفت است. من تقریباً از ابتدا به صورت سازمان دفاتر داخلی کار خود را شروع می کنم - واقعاً خیلی بد است اما ما پیشرفت های بزرگی داریم. اولین نفر در جنگ میز منشی کوچک ما است که در آشپزخانه ما نشسته است - این یک خرابکاری کامل و مکانی بود که من به دلیل پر کردن مواد و شلوغی زیاد از آن اجتناب می کردم. در اینجا این با شکوه و جلال خود است ... اولین کاری که من باید انجام می دادم این بود که همه چیز را بیرون بیاورم و سپس یک سیستم مرتب سازی ارائه دهم تا همه چیز مرتب شود. من از سطل های اضافی ذخیره سازی استفاده کردم که باید به عنوان ایستگاه مرتب سازی برای تمام مدارک ، صورتحساب ها و غیره که در میز کار فرو برده بودیم استفاده کنم. من یک کیسه برای سطل زباله نیز داشتم (که مقدار زیادی از آن وجود داشت). من همچنین همه چیزهای ناجور و ناجور کوچک را مرتب کردم و بجای اینکه منتظر بمانم تا دیرتر نگران آن باشم ، بلافاصله شروع کردم به کنار گذاشتن همه چیزهایی که در میز نیستند و به جای مناسب خود برمی گردیم. این امر در سازماندهی بسیار ضروری است ... در حالی که مشغول کار هستید ، آن را به یک منطقه بدون تأخیر تبدیل کنید. فقط برای اینکه ببینید که من برای همه چیز جایی دارم - اینجا بله. همه چیز "نگه داشتن" به میز برمی گردد و هر چیز دیگری به مکان صحیح خود رسید. خوب ، برگردیم به کارهای اداری. از آنجا که در واقع اتاق کار در منزل یا فضای زیادی نداریم ، می خواستم سیستم بایگانی را ساده ، آسان و کاربردی نگه دارم. از آنجا که این همه قلمرو جدیدی برای ما است ، فقط بدست آوردن چنین مکانی بسیار عظیم است - شاید به یک سیستم عالی در جاده تبدیل شود اما فعلاً با این کار خوب هستم. بنابراین من این پرونده های زیبا را در Target و یک فایل مجله زیبا را در Office Max پیدا کردم و از آنجا شروع کردم. بعد از اینکه همه کارهای اداری را مرتب کردم ، به هر دسته از کاغذها یک پوشه پرونده و برچسب دادم - مطمئن شوید که به ترتیب تاریخ بایگانی می شوید - ووهو برای سازمان! همه این پوشه های پرونده با مواردی پر شده است که ممکن است به آنها دسترسی آسان داشته باشیم و همچنین باید سریعاً بایگانی شوند. اوه ، من از نوار واشی برای برچسب ها استفاده کردم ، یک ترفند کوچک زیبا که جن از سازماندهی قلب من در وبلاگ خود به اشتراک گذاشت. من عاشق این هستم که آن را زیبا می کند (من همه چیز راجع به این موضوع هستم) و نوار واشی به راحتی قابل جدا شدن است ، بنابراین اگر می خواهید یک فایل را تغییر دهید کار آن آسان است. خوب ، بنابراین هیجان انگیزترین پروژه نیست ، اما یک پروژه با تأخیر است. احساسی که از بهم ریختگی و سازماندهی به شما دست می دهد بسیار عالی است - و این واقعیت که می توانید آن را زیبا و سرگرم کننده کنید فقط یک امتیاز اضافی است. این کار کمی بیشتر از کشوی ناخواسته ما وقت گیر بود اما ارزشش را داشت - صادقانه بگویم یکی از این موارد بود ، کاش مدتها پیش این کارها را انجام داده بودم. من سازماندهی بیشتری برای انجام کار در میز و دفتر کار خود داریم ، بنابراین به زودی آنها را به اشتراک می گذارم! سازماندهی مبارک !! آخر هفته عالی داشته باشید!! پیوند دادن در اینجا: حزب پیوند گالری الهام

این پست در پوشه‌ی مرتب کردن درهم و برهمی کاغذ ذخیره شده است